رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحویل مسکن محرومان سیستان و بلوچستان تا اوایل سال ۱۴۰۰| ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حاشیه شهر چابهار

7:00 - 20 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۹۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس پیش بینی‌ها ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان استان تا پایان سال ۹۹ و نهایتاً تا اوایل سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

خلیل منبتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان، گفت: اواخر سال ۹۷ حدود ۶ هزار واحد مسکن محرومان در استان ابلاغ شد که به محرومان و نیازمندان اختصاص یافت؛ حدود ۶ ماه پس از ابلاغ واحد‌ها ساخته و به واجدین شرایط تحویل داده شد.

مدیر کل بیناد مسکن سیستان و بلوچستان در ادامه تأکید کرد: اواخر سال ۹۸ نیز در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت منطقه ۷ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر برای استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: مقرر شد حدود ۵ هزار واحد مسکونی در سطح استان در نظر گرفته شود و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در حاشیه شهر چابهار اختصاص یابد.

منبتی با اشاره به رقم تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحد‌های مسکن محرومان گفت: رقم تسهیلات سال گذشته ۴۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض بود که این رقم امسال روند افزایشی داشته است و ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض تغییر یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان در مورد نحوه شناسایی محرومان استان گفت: با همکاری‌های صورت گرفته با کمیته امداد و بهزیستی افراد واجد شرایط مشخص می‌شوند.

منبتی در مورد آخرین آمار ساخت مسکن محرومان در استان گفت: ۶ هزار واحد ابلاغیه سال ۹۷ تحویل متقاضیان داده شده است و ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیز به تازگی ابلاغ شده است.

وی در مورد زمان تحویل واحد‌های به متقاضیان واجد شرایط گفت: پیش بینی می‌شود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال ۹۹ و نهایتا تا اوایل سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *